16/8

Hejsan, jag har precis spelat match med tjejerna och vi vann!
Gött tjejer, bra spelat allihopa. Så nu ska jag snart äta.
Sen ikväll ska jag på grillning hos Albin med, Tola,Maria,Anton,Hanna
och Jimmy! Det ska bli skönt. Det sista nu innan skolan börjar.  Sommar-
lovet har verkligen gått fort. Jag har haft jättekul. Men vädret kunde komma
lite tidigare tycker  jag. Det tycker säkert ni också?! ;)
Och tänk att jag, lilla jag ska börja 8:an. Det är inte klokt!
Det kändes som jag nyss gick i 4:an eller något sånt. Det
mest spännande är väl att jag får betyg. Och vi börjar på tisdag
då har jag namnsdag. Och i jul när vi slutar, då fyller jag år! hah.
Men nu ska jag äta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0