Några dagar innan skolan..

Godkväll. Nu sitter jag vid datorn för sista gången på
sommarlovet.  Vad skönt att skolan börjar. Gamla
rutiner igen. Gottgott. Men nu ska jag berätta om min dag igår och idag.
Jo,somsagt igår hade jag fotbollsmatch mot Åsarp/Trädet och vi
vann med 3-0. Det var skönt att vinna för det var det serieledande laget!
Tack tjejer för en bra match. Sen vid halv fyra ungefär så åkte jag och Hanna
till Albin. Och Anton hjälpte mig med en snygg design till bloggen! Tack
Anton. ;) Sen kom Hanna P, Tola och Maria och då började kvällen! Vi åt hamburgare
och korv.. Spela lite fotboll. Tjejerna mot dom två killarna. Vi vann.... Eller inte.
Sen blev vi varma och bada i 18 grader kallt vatten. Men det var rätt svalkande ändå.
Och det var en mycket trevlig kväll.

Och idag har jag bara laddat för skolan,slappat och längtat!

Men godnatt,jag ska sova gott!




Bilden är ifrån Liseberg förra veckan.
Kön till Collorado.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0