Skitväder.

Hejhej, nu sitter jag här nyduschad och tänker på det
hemska vädret som just blev lite bättre, fy vad kallt det är!
Men det är väl inget och tänka på nu. Åh. Jag vill verkligen börja
skolan nu. Ni kanske tycker jag är galen men det är jag. För
jag saknar verkligen skolan. Engelska lektion med D. Matte
med Bettan och allt annat! Ska bli riktigt skönt att börja.
Men jag är väl den ända som vill det. Eller ah, Viktoria
men hon är lika flummig som jag och så. Hahahahahah!
Nu har jag skrivit lite så det får väl räcka för idag men jag
skriver väl om några minuter iallafall. För jag har just
nu fattat att det är grymt kul med blogg.
Kika gärna in!
Pusssssssss.







Bilden ni ser här är ifrån Semestern i skåne.
Åhus camping! ;)
Jag på bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0