Toppenhelg!

Godeftermiddag. Har inte skrivit i helgen för jag
har varit på kanothelg. Och det var det var jätte kul.
Det börja med att Tolas farmor hämtade oss och vi åkte mot
kyrkekvarnscenter. Där träffade vi alla som skulle med. Och
jag börja paddla med Ida som inte kunde paddla... Men en bit på
vägen börja det att åska lite men det gav sig iväg,som tur va! Vid första
stoppet börja det regna, och då mena jag verkligen regna. Men det varade
bara i en kvart eller så. Sen kom vi till stoppet där vi skulle sova.
Helt underbart! Klar himmel. Så vi packade upp våra saker och satte upp tälten.
Sen börja vi grilla hamburgare, gott! Och hade utebio med dricka och godis. Kommer
inte ihåg var filmen hette men den var superbra. Sen skrämde vi killarna,och dom oss.
Sen börja det gå mot midnatt och vi grilla marsmallows och kex. Sen prata vi lite.
Jag och tola gick och la oss vid halv tre, medans Anton sov i en kvart. Annars var han vaken
hela natten! På morgonen väckte Maria,Ebba,Anton och Hanna oss med en lur som hördes
mycket högt.. Vid tio tiden börja vi paddla igen,men Tola paddla med oss för det gick bättre
då. Vid stoppet bada jag,Ebba,Hanna och Maria.
Toppen som sagt.
Kram.


Kommentarer
tola

En super helg! :D<3

2009-08-31 @ 21:17:22
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Jimmy

Jag badade också! :D

2009-09-08 @ 19:06:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0