21/4 - FÖRKYLD....

Idag är jag förkyld.... fast jag bara snorar om jag kan uttrycka det så. Idag var det en vanlig dag, men måste bara säga att jag fick vg i går på hemkunskapen, yeah! I ROCK! Och det kändes skönt att fått ett vg i det, jag kämpar på. Idag myser jag ner lite för det är ingen fotbollsträning, den är imorgon i stället och snorar som sagt. Så nu kollar jag på top model 11, det är bra tycker jag!




Lauren brie som är en av mina favoriter, hihi.  Och snart är det konfirmation och bröllop. Är faktiskt riktigt laddad till det, och liseberg som är om 9 dagar! DET BLIR GRYMT. Det är en hiss det, (y). Och fick reda på att på återträffen med konfan den 29: maj ska vi till liseberg, extra nice. Kommer trixa hela eftermiddagen med bloggen så, några mer inlägg innan dagen är slut kommer, kommentarer behövs till en tävling som jag lägger i ikväll!
PUSS, HA DET BÄST


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0