Blogga på!

Blogga,blogga&blogga! DET ÄR MITT JOBB JUST NU! Idag har jag varit i jönköping med min familj, och de va nice!(a) Jag köpte:

En klänning till min konfirmaton från vila 399:- tror jag?

Strumpor 79:-

Jeans från jc 399:-

En lila randig tröja 129:-

leggings 49,90 :-

hihihi, det var mysigt. Imorgon börjar skolan igen, det blir bra! Igår var det sista matchen med handbollen, vinst såklart & så kul vi hade? det sluta med en 2 plats i serien, & jag älskar aflick! Vi var verkligen bäst och det fira vi på mcdonalds! wihoooo, så nu är det uppehåll i en månad, då är fotboll det första! JAAAAAAAAAAAAA. =) Och för
en stund sen träna jag och pelle till bröllopet, (låtar, vi ska sjunga). Det gick jätte bra det med, så antar att det bättre för varje dag med rösten, men en doktor ska kolla på det ändå, kanske blir operation, icke kul... Men nu ska jag ladda ner låtar till mobilen, puss.
BTW..... 12 DAYS LEFT TO LISEBERG! (L)


Kommentarer
ANONYYYYYM

hihih, älskar din blogg! =DDDDDDDDDDDD<3

2010-04-18 @ 17:58:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0