vädret är toppen

Rubriken säger nästan allt, även om det är li´te kyligt ute så är det vår! Kom nyss hemfrån skolan, och ska träna engelska sen kolla på fotbollsmatch, great! Är också färdig med souppgiften! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ÄNTLIGEN! Och igår blev det tyvärr förlust motvaltortp, (dock det värsta jag spelat mot, elaka,spelade fult) = INGET KUL.... Men vad kanman göra? Strunta idet, i veckan så blir det grejer det. Imorgon då det är tisdag, inget speciellt mer än fotboll. På onsdag engelskaprov, torsdag skolaaa, fredag LISEBERG<3 Jag vill dit nu,nu,nu. Det ska bli så kul att jag kommer spricka, eller ah. Det skabli kul som sagt. Och på torsdag är det fotboll också, kom jag på! Lördag vet jag inte'? OCH SÖNDAG KOMMER TOLA,ALBIN,ALMA&EKAN hem.Saknar dom men det är lugnt & skönt i skolan utan dom med, de kommer prata mycket när de kommer hem slår jag vad om. Så det blir en bra vecka detta, På torsdag kommer pappa hem med, näst sista gången, sen den 26 maj smäller det, då åker han! Har inget mer att skriva, tävling kommer snart!
////ELLEN :P



Kommentarer
alma

& vi saknar eeeer! :D <3

2010-04-26 @ 17:58:18
ellen

<333333333333333333333

2010-04-26 @ 18:02:17
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/
tola

Skojar du, vi kommer prata örona av er, hahahah :p

Saknra er med! (L)

2010-04-26 @ 21:47:47
URL: http://tolajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0