kräftskiva + utebio = brakväll!

♥Snacka om bra kväll igår, först då kräfskiva hos grannarna, som var mysigt:) Men jag fick gå lite tidigare eftersom jag skulle till Hanna och sen gå till Ida! Sen gick vi ner, Jag,Ida,Hanna,Hanna & Tola! Sen kom ludwig och kollade med oss! :) Trevligt det. Och filmen som visades var "Hairspray" Och Zac efron är med i den, han är ju dunder mega het! ;)
Så kvällen var mycket bra, (y)
Idag fyller min lille bror Hugo 8 år, så det blir kalas! Också kanske kolla på dam-matchen sen! Vi får se.




Bilden är ifrån förra sommaren i Skåne :)

I.Love.You


Kommentarer
Sandra Ackefjord ♥

Fin blogg :D

2010-08-08 @ 12:59:07
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Linnea

Det är dags att marknadsföra småbloggarna! :) Läser du några? Vill du tipsa din egen? Läs mer på min blogg om hur du blir länkad! :)



Ha en fortsatt trevlig kväll



/Häng med på ett rafflande äventyr kring rosé, intriger och kärlek. Upplev sveriges enda partyblogg, tjejen som bor i partyorten nr 1.

www.linlicious.blogg.se

2010-08-08 @ 20:50:58
URL: http://linlicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0