11/2

Redan elfte februari. Känns som allt bara sveper fram, men gör det verkligen det?
Först måndag och imorgon är det redan fredag, puh... Idag har det varit en annolunda dag
tycker jag allt. Helt plötsligt har alla börjat tröttna på handbollen.. Men inte jag, men
man blir lite besviken, jag menar. Det är en månad kvar av säsongen, då kan man väl stå ut?
Men det är deras beslut... Men jag är lika inne i matchen som jag var när jag va 7 år. Skolan
gick bra också måste jag säga, so,idrott,matte,elevensval (so) , kemi prov stod på schemat idag och det  är jag nöjd med måste jag säga Alltså provet;). Imorgon har damerna match så den ska jag kolla på, sen går vi och äter pizza med hela laget (hoppas jag). Sedan börja ett riktigt bra sportlov, alla hjärtansdag firas i karlsborg på handbollsplanen och efter det ska jag ge en presnt var till  föräldrar. Tur att jag har dom, för jag älskar verkligen dom! Och eftersom Hanna,Anton,Hanna ska på läger & Albin ska till Åre ska jag vara med Tola! :) Vi får se vad vi hittar på men en dag ska jag,mamma,tola,hugo&måns till antingen skövde badet eller rosenlund i jönköping... Det ska bli kul med! Det känns som jag aldrig kommer sluta skriva, men det får jag göra nu. Rösta också gärna på bidragen som koras på söndag kväll! Alla får ha ett trevligt sportlov!
Kramar Ellen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0