1/2

Tjohooooooooooooooo:)Har inte varit inne på bloggen på hela helgen, känner att det inbte var någon riktigt idé att logga in på den eftersom det har varit skiddag i mullsjö, robinson final medmera! Jag kan börja med att berätta om den roliga dagen i mullsjö! Vi hade samling vid församlingshemmet  och åkte ner mot Mullsjö! När jag såg backen blev jag stel av förskräckning! Hjälp, ja som aldrig stått på ett par skidor,men det gick gallant!Det var otroligt kul, men lite svårt! ;) Men, jag och Tola kommer vara kungar i sälen... Eller inte. Vem vet! Men det var super kul iallafall, sen ska jag också berätta att jag fivk ett mail förra veckan.. Jag trodde det inte var till mig, men jag,Karin&Linnea har gått vidare i en talangtävling i västgöta! ;) Jätteglad, nu ska jag visa dom allt säger jag bara, det var kul. Men jag kan inte vara med på gårn, menmen´, det kommer fler gånger! Sen var det en sak till, Robinson! Det var juså spännande att jag höll på att kissa på mig! Och HANS VANN! :D Så glad flör hans skull, men nu ská jag fika.

PUSS.











Kommentarer
Tola

Haha ja nu när man har påminnt sig om hur det är att ramla, så blir sälen en baggis!



Självklart att vi kommer vara kungarna i backen. Alla kommer verkligen dra sig undan när vi kommer nersusandes och rakt in i var sitt träd, haha xD

2010-02-01 @ 20:01:44
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Anonym

OFC TOLA! :d VI ÄR KUNGAR! (l):)

2010-02-01 @ 21:58:17
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0