2/3 Grattis Anton!

Hejhej bloggen, innan jag skriver vad som hänt säger jag grattis till Anton som blir 15 idag! Hipphipp hurra..
Jo, nu kommer jag för det jag skulle säga. Idag har det varit en dag som vilken skol
dag som helst! :) Jag och Almaaa är snart färdig med våran uppfinning på tekniken, och somsagt den
är riktigt cool,grym&fin. Eller, vi är ju iallafall fantasifull! ;) Och om en stund ska jag till ett möte om
kulturskolan, sen när jag kommer ska jag packa mina hockey saker, för imorgon är det sportdag och jag,Alma,Hanna,Hanna,Tola,Anton&Albin med flera ska spelahovkey! Många går ut och går bara för det är mycket
slappare men det är det inte, absolute! Tänk er att lyssna på Lemels prat om hur blommor förökar sig, ahahha!
Men nu ska jag snart dra mig till mötet.



PUSS.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0