6/2

Hejhej  bloggen, somsagt så var jag på Talangträning igår med Linnea och Karin, och efter så
åkte vi och åt pizza! Gott! Så jag kom hem rätt sent och eftersom jag har konfa om en stund så la jag mig tidigt,
och i eftermiddag är det match mot Trollhättan, så nu få vi tagga efter senaste förlusten! Skönt också att pappa är hemma för helgen! Och han har fått ledigt till när jag konfirmerar mig! :)
Och vi hade match mot 95 killarna, tyvärr förlust men skriver dagens resultat sen!





Dagens-testet

DAGENS VILL HA: godis
DAGENS KLÄDSEL:mjukis
DAGENS FRISYR:  tofs
DAGENS LÅT: out from under - britney spears
DAGENS PLANER: konfa & match
DAGENS SAKNAD: mamma & pappa!
DAGENS MISSLYCKANDE: min frisyr , hihi
DAGENS DROG: har ingen,
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: smågodis(y)
DAGENS HUMÖR:bra)
DAGENS ROLIGASTE: ingen än''



PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0