Artonde februari

Redan  mitten av februari, det går så fort! Igår var jag på badet med nästan hela familjen
(Tola med )och Åsa&Jerika! Set var jättekul verkligen. Några rutschkanor var riktigt läskiga, eller det var inte
så läskigt, men ändå kul! :) Vi badade till 20:00 eller nått. Sen gjorde vi i ordning oss och sedad
åkte vi till mcdonalds! Mums, det var ordet. Det var jätte gott. Vi var hemma kvart över tio och sen skulle
jag se matchen sverige-Tyskland men jag var så trött efter dagen så det gick inte, hihi. Men det var en
kanondag! En av dom bästa hitills! Och imorgon kommer pappa hem efter en vecka i Stockholm, det ska bli
kul att se han igen! Och igår hände en hemsk sak.... Anja Pärson föll i sitt störtlopp & hon flög 60 meter! Hon kunde slått ihjäl sig, men det gick bra och idag tog hon en bronsmedalj och Lindsay Vonn , hennes konkurent som hon hatar åkte ut, det var allt jag hade säga idag!
Bloggar mer imorgon om helgen, PUSS.




Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0