Friluftsdag!

Jahapp. Då var friluftsdagen färdig, trots den dåliga isen var det jättekul! Jag, Hanna,Tola & Sandra var dom ända som ville spela hockey, resten av tjejerna åkte bara fram & tillbaka, (kul, hahah). Albin blev tacklad och det är
rätt åt honom  eftersom  (vi) aflick/damlaget ska splea  mot hans lag, så nu har han lite ont i knät , & det är väl inte lika kul för han... Krya Albin! :) Och det blir en bra match, mos blir det av dom, det ska vi ordna! Så jag lägger
in ett inlägg ikväll om hur det gick, tro mig. Jag kommer lägga ett inlägg om VINST! :D


PUSS.


Kommentarer
alma;)

det var ganska kul faktiskt! hahah ;D

2010-02-04 @ 16:34:06
ellen

att det var, ni skulle varit med på hockey... isenn var kass men det var kulit (a) ;D

2010-02-04 @ 16:44:15
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0