Helg

Hej bloggen, han inte skriva igår så nu tar jag en liten återberättning! ;) Somsagt igår var det en vanlig skoldag, en fredag med matte prov som jag var säker på och ett oförberätt häsla prov, lätt som en plätt! Sen var skoldagen slut, jag och mamma laddade på mitt busskort som jag ska ha till pron nästa vecka, sen gjorde jag mig i ordning och åkte till Hanna, vi skulle med bussen till Maria, det var kul må jag säga, sen gick vi till fritidsgårn med Hanna P Och tola med! Det var mycket skoj men det roligaste var i slutet, snöbollskrig, det tog  20 minuter eller något för att ta av mig byxorna, snacka om att det var blött. Hihi... Men också en annan sak, vi skulle ha en tävling, 5 stycken deltagare. Man skulle leta efter 2 godisar i "fil". Men det var det inte, mitt var vatten chokladpudding,salt, hallonsoda och potatis mjöl, BLÄ! :o Det var det äckligaste hag ätit, men jag vann! Hihi, det var tur, men Ida Larsson hade det lite kämpigare! Idag har vi haft konfa och ikväll är det ungdomssamling, POLAPIX konsert, woho! Gilla, så nu lägger jag in lite bilder från igår! Bilder från ikväll, kommer när jag kommer hem PUSS.

















Bye! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0