Mer snö.

Det blir bara mer och mer snö, fast lite åt gången. Det är inte kul längre med snö,
i början av december var det kul, men nu... Det vet jag inte riktigt! Kom hem för en stund sen
från skolan, och det var bra. :)
På hemkunskapen ska man laga mat själv till en kompis och
jag fick Victor söderström, jag gjorde korvstroganoff! Det blev jätte bra faktiskt, är jätte nöjd. Och
han åt, det fanns  inget kvar sen!  Fast första lektionen imorse hade jag gitarrlektion som var rolig, det är det alltid men lite extra idag! Joseph verkar trivas än så länge, det är bra! Och nu har jag jobbat lite matte för imorgon har vi matte prov, och jag känner mig säker! De är på procent och det är kul, ikväll är det handbollsträning, och det ska också bli kul! Hihi, nästa vecka måste jag medela att jag inte kommer blogga lika mycket för jag ska proa. På SLA, hihi! Det kommer bli skoj, och nu känner jag att jag är riktigt glad! :) Jag kommer kanske blogga efter träningen, men jag kommer nog vara trött då jag duschar och sen lägger mig, ha en fortsatt bra dag, för det ska jag ha!
PUSS.



Kommentarer
Byllan!!

Hej du har nu möjlighet att vara veckans blogg. Gå in på min blogg och se hur du ska göra för att delta i tävlingen..!

2010-02-23 @ 18:07:47
URL: http://emeliiebylander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0