Söndag

Då var det söndag. Igen! Jag gillar inte söndagar och det blir ännu värre
när det är så mycket snö att man inte kan gå ut eller ens åka bil. Pappa såg inte ens bilen imorse, haha.
Så det jag har gjort idag är spelat gitarr och ätit frukost, för mycket mer kanman ju faktiskt inte göra, tyvärr.
Och igår blev klättringen och bowlingen inställd så jag kollade melodifestivalen! Som var bra tycker jag, gruppen
timotej gick till final med Darin! :) Och en i Timotej hennes mamma känner min mamma(coolt). Hihi.. För hon är från skövde eller skara tror jag? Och Darins låt var jätte fin tycker jag allt, men Eric Saade är fortfarande
bäst! Och snyggast, Hoppas Molly åker ut let's Dance! Hon är inte ens bra. Men idag blir det en slapp dag eftersom man inte kan göra nått, så vi hörs sen!
PUSS.






Kommentarer
Tola

De är från Skövde, Skara och Tibro tror jag (Y'

2010-02-21 @ 11:58:16
URL: http://tolasjohansson.blogg.se/
ellen

ja & falköping! haha,

2010-02-21 @ 13:36:09
URL: http://ellesvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0