Känner mig som en kändis

Detta skulle jag skrivit igår kväll, men efter jag var färdig så försvann allting! Blir helt galen!! Men iallfall, igår så åkte min familj och jag till ullared! :) Det var mer spänande än var det bruka va, eftersom massa produce´nter följde oss osv. Jag kände mig verkligen som en kändis! Och efter ett tag kom göteborgsposten fram till oss och interljuva oss, så förmodligen kommer vi med i tidningen med, dom ställde frågor och fiotade som tusan! Och dagen var mycket rolig, jag hittade in så jätte många prylar men Hugo och Måns hittade lite mera.. Men jag träffade aldrig Morgan... Det var synd! Sen åkte vi hem, då hade det åskat och blixtrat jätte mycket hemma, men det regna bara lite för oss när vi skulle hem. Idag händer inte så mycketmer än Pappa åker tillbaka till Afghanistan, och jag ska väl hjälpa Hugo att göra en koja, kolla lite film eller bada? :)
Här kommer mina köp på ullared:



en ljusrosa väska, syns inte så mycket men är ljusrosa iallafall :)



en svart också!



tuggemin, såklart!  ;)



och en skön skiva, den roligaste på länge.. :D haha!

/Ellen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0