läskig men ändå bra dag..

Kom precis hem ifrån Ida! Och dagen har varit en bra men ändå läskig dag. Jag, Ida och Clara gick till konsum för att köpa lite godis, chips och dricka! :) Påvägen hem så gick vi förbi en gubbe, han nickade åt mig och jag hälsa, då började han följa efter oss igenon en skog, så sprang efter oss, vi gömde oss då vid en parkering så han inte kunde htta oss men det gjorde han och sprang efter oss ända tiöll Idas hus, och det är en lång bit mellan affären och hennes hus, det var verkligen jätteläskigt, då sprang vi in i huset, man han stod utanför och titta, då kom hennes pappa och då försvann han som tur var!!! Aldrig igen säger jag bara! Sen kom TOLA! ;) Hem, äntligen! Då kolla vi på film, sen gick vi ut lite men det var inte så bra väder så vi gick in och kollade färdigt på filmen, och nu sitter jag här med en bulle i handen och smaskar! :D Så detta har varit en bra dag, imorgon åker Ida till Stockholm, så hennes ser jag inte på ett tag... Och i mitt förra inlägg så skrev jag en fel länk till bloggtävlingen, det är www.filippaelicia.devote.se   

Bilderna som togs idag, lägger jag in ikväll!

ciao


Kommentarer
Alexandra

sv; tack! :D

visst :3

2010-07-26 @ 22:06:02
URL: http://gacell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0