övernattning

Kom precis hem ifrån Hanna som jag har varit hos! :D Det var väldigt mysigt, Tola var med också! Vi skulle egentligen tältat, men det spöregna, så det gick tyvärr inte...! Vi kollade på film, åt godis,cupcakes,chips,popcorn
och drack dricka, en riktigt fet dag! Fast vi gick inte och la oss förrän halv 5 imorse, så jag är en aning trött
nu faktiskt..! Ocså har jag en hilma träningsvärk från fotbollsträninarna som varit de senaste
dagarna, mina lår och vader är ömma, och jag kan knappt  gå... Men vad hjälper det? :) Så idag ska jag ta hand om mina bröder, och filmmys står väl på schemat!
Och imorgon får ni se vinnaren i veckans blogg, så glöm inte att rösta! :)
puss


Kommentarer
mamma

Du tar hand om dina brorsor du, så snäll du är! Världens bästa tjej. pussar

2010-07-30 @ 19:10:22
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0