Svar ifrån frågestunden

1. Vilka bloggar läser du?    

SV: Jag läser Kissies,fokis och mina vänner som finns länkade i min blogg! :)





2. 
Vilket är ditt favorit plagg?
SV: shorts & linne har jag oftast, fint men det är ändå inte myspys..  (a)




3. Vem är din favorit bloggare?
SV: Min favorit bloggare är Kissie för hon kanske är konstig eller så, men hennes blogg är baserad på hur en människa vill läsa, den är rolig och kul :D




3. Vilken är din favorit glass?
SV: HAHA! Lustig fråga men , minn favorit glass är kulglass, blåbär! ;) MUMMA!




4.  Hur får man smileysar på bloggen?

SV: Der är väldigt enkelt att lägga till smileysar till blogen! Om ni går in på www.bloggdesign.nu
så kommer det upp en sida, där finns det en länkning, där klickar ni, sen så står det hur du gör! ;)


5. Vad för du på fritiden?

SV: På min fritid, håller jag på med rätt mycket ska ni veta,  jag går i handboll och fotboll, Jag spelar
också gitarr! Och sjunger endel! Jag älskar att sjunga, sen går mycket tid till skolan och mina kära vänner♥


6. Göra i sommar/gjort isommar?

SV: Den tiden som har gått  på sommarlovet har jag varit med mina vänner, vadat & solat! Och i augusti ska
jag till Danmark, Göteborg.. Lite småtrips. :)


7. Favorit sport?

sv: Eftersom jag går i Handboll & fotboll säger jag väl det, men det är kul med simning, det gick jag i förut.
Men slutade för det tog så mycket av min tid..

8.  Vem är di idol/favorit kändis?

SV: Jag har ingen aning, men jag gillar olika :) :)


9. Vilken musik lyssnar du på?

SV: Jag lyssnar på Melissa Horn, Joshua radin osv. Sen så kommer man på efterhand att man gillar endel
låtar!

10. Favorit film?

SV: såklart jag har en favorit film, det är " a walk to remember" ♥



Kommentarer
Malle

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-07-23 @ 20:29:17
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
linnea :)

sv:visst, lägger till dig nu :)

2010-07-23 @ 21:07:48
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
christine myhvo

elllen: takk =) ja vi må følge hverandre, hadde vært kjekt=)



så artig med spørsmåls runde=)

2010-07-23 @ 21:25:13
URL: http://www.myhvo.blogg.no
Byllan

Ja de gick jättebra:)

2010-07-23 @ 21:27:48
URL: http://emeliiebylander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0