Gårdagen var helt enkelt bra

Gårdagen var en av de roligaste dagarna på iallafall mitt sommarlov, jag var med pontus typ hela dagen! :) Först var vi på badet till 5 eller något, och bada & sola, hur mysigt som helst! Sen åkte vi till forsvik för att köpa glass, men hejdu! Det var stängt, sen åkte vi till typ 4 stycken kiosker i Karlsborg, stängt! Så vi åt glass på frestelsen! Heheh, jag tog såklart lakris och viol! :D Hur gott som helst, och jag lovar att det kommer bilder när som helst på dagen! Sen kolla vi på fotboll, och brasilien vann♥ mot chile med 3-0! Då blev vi själva lite sugna på att splea lite så det gjorde vi, sen vi halv tolv så tog vi ett natt dopp vid t, bryggan, medschampo och det var skum över allt! HAHAHAH! =) En awesome day, kan man säga! ;) Och idag har jag fotbolls match i källby, åker vid 4 eller 5 så innan nu ska jag äta glass eller spela minigolf med min kusin Mathilda, :) Så syneeeeeeeeees!
ciaoooooooo, pyyyyyyyyyyyyyss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0