Glad midsommar

Först och främst vill jag säga glad midsommar till alla! :) Igår hann jag tyvärr inte blogga så en uppdatering kommer här och nu.. Vi skulle ha en träning igår, fast med kläder efter väder! Och ingen visste vad vi skulle göra egentligen, men sen blev vi uppdelade i lag och det blev en konstig stämning, då fick vi en lista som vi skulle göra sjuka grejer, som fota någon i en polisbil, åka pulka i höga liden och samla in typ maskar,sniglar ochsånt, man fick poäng av alla grejer, men desto sjukare grej det var detso merpoäng fick man, och man hade bara en timme på sig. :) Det var läskigt, men skitkul! Tyvärr vann inte mitt lag, men gjorde en väldigt bra insats! :D Sen när vi var färdiga så åt vi kött och potatissallad vid klubbstugan och åt chips ochsånt! :) Jätte mysig kväll, och somsagt hoppas alla får en fin midsommar!



♥Tola åker pulka i högaliden, haha!  :D


fina fotbollsflickor♥

jag lägger in mer bilder imorgon, ! →
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0