Godmorgon 09:44

Nationaldagen - 6 juni 2010 är det idag allt, ska sjunga med kören i parken men vet inte riktigt hur det kommer funka eftersom min röst funkar när den vill, och idag är den hes.. Dumma röst, men kan inte deppa så mycket för det!:) Sen efter det tror jag att jag åker och kollar på fotboll(om jag hinner,detklart). För det ser ut att bli en fin och solig dag som vanligt, det har varit sånt här väder i snart en vecka! Otroligt, är ordet som sökes. Sedan imorgon så börjar den sista skoldagen, då vi har våra vanliga lektioner, sen på tisdag så har vi vanliga lektioner fram till "LUNCH" sen efter det ska vi städa ur våra skåp, städa klassrum. Medmera somsagt. På onsdag har vi en allaktivitetsdag, vet inte vad jag fått än men jag tog segling som första val, fotboll som andra val och kajak som tredje val, men jag tror jag kommer att få fotboll eftersom att alla på högstadiet vill ha segling så får bara niorna eftersom dom är äldst! Men om 3 månader, då går jag i 9an!  Helt otroligt.... Sen på torsdagm, då slutar jag! Göttkött. :D

Men jag skriver igen om en stund, ciao.



Kommentarer
Tola

Va? Är det kör på park idag? Är det det där om mod och de?! :s

2010-06-06 @ 11:22:27
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Ellen

nejnejnej, nationaldagen! :)

2010-06-06 @ 12:25:12
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/
Tola

Hahaha, tur! Fick halv panik där ;)

2010-06-06 @ 12:32:36
URL: http://tolajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0