read, thank you

sjunde juni tvåtusentio

 

♥Ny dag, med nya tag! Kom precis hem ifrån skolan och idag fick jag mitt betyg i slöjd = VG! Tjoho, det kunde jag aldrig tro.. Anna min lärare har sagt att jag måste jobba hårt nu, jag klara det! YES, jag är bäst ju! 8D Och på aktivitetsdagen ska jag ha fotboll, för det vara bara nio stycken som fick segling, (maria fick det!) Så jag,Hanna N,Alma & Sofie svensson och alla killar som är riktigt bra på fotboll ska dit, haha! Och idag lovade Bettan 8B att det blir glass på torsdag! Äntligen, så det blir mysigt! :> Idag har jag ingen träning eftersom att jag får inte träna ihjäl mig så det är ingen träning idag, men imorgon är det match, mot skultorp! Dom är rätt bra om jag kommer ihåg rätt? Men spelar roll, mosa järnet! Hihi, och min grillkväll jag ska ha blir den 15, eventuellt + Att den artonde ska vi göra något med fotbollen som vi inte vet, och den nittonde ska vi tälta med handbollen, men vet inte vart?  Men vi ska iallafall cykla dit det är eller vad man säger, wiho. Dock på torsdag är det SOMMARLOV! i cant wait anymore, första veckan på sommarlovet är kul, sen tröttnar man nästan ju! ;) Men jag ska till ullared,danmark,va med mina vänner,bada & massakul, det blir en great sommar!


Men ska fika färdigt nu, puss.


Miriam,selina,Theresa & Melina.... I MISS YOU ALL'




Kommentarer
Tola

Jag har fotboll med ;)

2010-06-07 @ 17:20:53
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Clara :D

Sjukt kul! :D <3 Jag saknar dej! <3

2010-06-07 @ 18:50:23
URL: http://cclaraa.blogg.se/
ellen

clara<3

2010-06-07 @ 21:08:00
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0