snart sommarlov!

Har inte hunnit skriva nått i veckan för att tyskarna är här, fast dom åker hem ikväll! :( Lite synd, för att endel hade man jättekul med, men kanske träffas nån mer gång! Fårse! Men denna veckan fick jag reda på mitt matte betyg och biologi betyg, VG! Och det är jag mycket nöjd med, kul! Och i veckan så har det gått bra! Sista skolveckan och allt, (a) Det känns bra men man kommer sakna skola faktiskt, det gör jag varje sommarlov! Och jag kan bara säga att jag har alltvärldens bästa vänner, jag menar Alma som till exempel, vi har verkligen kommit varandra närma den senaste tiden, vi har kul ihop med Tola,Hanna Nilsson.. Och sofiem,anton,Albin! Det är verkligen kul att vara i hennes närhet, hon är alltid glad!(oftast!) Hihih:) Och igår så spelade jag,Hanna & emma brännboll med comenius! Hihi, det var kul! Förutom att Emma studsade på en cementplatta och skrapa upphela knät, det såg ut att göra hermskt ont! Hon som ska spela fotbollsmatch imorgon också, menmen. Sånt händer! Och igår sa jag hejdå till tyskarna, lite vemodigt  & ledsamt! Krama nästan alla, iallafall dom jag umgåtts med här i Sverige! Och jag lägger upp lite bildfer på dom antingen ikväll eller imorgon för snart ska jag,jerika,mamma,hugo&måpns bada på badet för det öppnar idag, mysigt,mysigt! Med lite fika också, det blir toppen!



btw, på matchen i onsdags så vann vi med 8-1 mot valtorp, hihi!

Linnea martinsson 2 mål

Jag, (ellensvanström) 2 mål

Linda Karlsson 1 mål

Therese Petterson 1 mål

Ida holkmbäck 1 mål

Sandra källvik 1 mål!

Lots of love now in the summer, sommarlov om 5 dagar!
PUSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0