En fin dag, men slutade med regn

Dagen började med ett rätt bra väder idag, solsken! :) Det har varit varmt nästan hela dagen, men vid fyra tiden så började regna tyvärr! Åh,hata regn! Men annars har det varit bra! Jag,Tola,Alma och Hanna var ute och fotade p'å rasten för att jag ska ha bilder till mit collage i svenskan,hih! Och imorgon så har jag ingen sång eller hitarr för att mina lärare ska träna för niornas cabaré, den är tydligen jätte dålig. Men vi får se på onsdag för då ska våran klass dit och kolla på den, har förövrigt nästna ingenting mer att skriva än att snart kommer det en frågestund på bloggen!   Så ni får snart förbereda er på massvis med frågor, vill ha jätte mycket, ska försöka svara på nästan allt! :D Kolla gärna dessa blogger med!:)

www.tolajohansson.blogg.se

www.fromdaytodayy.blogg.se

www.hjoalvan.blogg.se

www.emeliiebylander.blogg.se


Och om ni vill bli taggade i ett inlägg, skicka en kommentar!
HEJS!




detta är ifrån lördags då John Norum signera min gitarr! ;)




fina "kråkor" han har..... ;)


Kommentarer
tola

finigare!

2010-05-24 @ 20:32:03
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
ebba :)

tävling på bloggen

Veckans tävling! gå in och "anmäl dig!

:D

lycka till



/ ebba

2010-06-02 @ 18:33:42
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0