helgens planer gick som på räls! ;)

Här kommer en liten uppdatering från helgen:


fredags: Sista skoldagen och jag,Hanna,Maria,Alma&Viktoria och deras tyskar gick runt i stan och visade njuta och hamnen mm. Sen gick vi till frestelsen och köpte glass, jätte mysigt var det! :) Sen på kvällen hade jag fotbollsträning, gick också bra!

lördags: Det började med en resa till varnhem och kolla på kyrka med konfagruppen&daniels grupp & inklusive tyskar! ;) Sen åkte vi till liseberg♥ det var bäst, & nu har jag lärt känna Selina,Melina,Kiki&Miriam lite bättre! :) Jag,Hanna,Tola,Melina,selina&miriam gick spökhuset och det beryder = aldrig mer! :D Det var hemskt där inne! Fy, blä! Inte igen, och jag fivk med tola&miriam i spinrock! ;) Jättekul, kanondag!

söndag/idag: Inget har hänt idag typ, jag,mamma,hugo,måns var i parken och åt glass,var och lekte med, mysigt.. :) Och imorgo är det skola,
bara 9 dagar kvar, fast bara 6 riktiga skoldagar egentligen! ;) Och tyskarna är väldas trevliga måste jag säga.. Selina må vara blyg men det känns som att vi blir mer pratiga ju mer vi träffar varadra! Och i skolan förden delen har vi räknat färdigt matteboken så det blir film resten av lektionerna! Och jag smålängtar lite efter pappa men det går bra och jag&mamma klarar oss jättebra! Vill också medela att mamma,åsa,jerika,jag ska vara med i ullared, på tv! ;)♥ ASCOOLT JU! 8D Imorgon kanske jag skriver lite till, får se!

PUSS, CIAO.


Kommentarer
tola

Har spelat fotboll med Selina idag, hon var skit duktig! (Y)

2010-05-30 @ 21:57:48
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
ellen

gött;)

2010-05-31 @ 17:16:37
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0