längesedan, need new update

heeeeeeeeeeeeeeeeeee guys, bad update! :( Det ska ändras, igen! Veckan har gått fort: ..Inte alls så bra faktiskt, i onsdags så fick måns feberkramper och fick åka umbulans.... Men nu mår han bättre, tur det.(L) Och sen åkte jag och Tola på match. Vi mötte Tidaholm och det blev 2-2! Ikväll ska jag till fritidsgården näst sista gången? Sen imorgon smäller det! :D Bröllop,ska sjunga & alma fota!Och på söndag blir jag stor tjej, jag konfirmeras! Allt händer verkligen nu denna helgen känner jag, :) hihihi! Och kolla gärnasnart igen förtävling,men då en fototävling eller något sådant? Syns sen! ;)

PUSS.


Kommentarer
R # B E R T

Hejhej! Grymt fin blogg har följt din blogg nu ett tag och tycker verkligen om den! keep on doing your thing! ;) Allt fint med dig annars då? Vad händer ikväll? Utgång eller hemma kväll? :)

2010-05-07 @ 17:29:26
URL: http://caydens.blogg.se/
ELLEN

okej,detsamma!:D jagska till nårga vänner! :) vad ska du själv göra? :)

2010-05-07 @ 18:15:35
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0