längeseeeeeeeeeeen...

Glömt att uppdatera den "långa" veckan.... Men vi gick bara måndag - ónsdag för det är ledigt! :D Jaaaaa, kul! I måndags var det moppedag och de var väl kul?:) Hihih, jag äger på att åka moppe ju! Sen har det faktiskt  inte hänt så mycket, jobbat engelska och matte topmodel, slappa! Och det blir väl så resten av dagen! Imorgon ska jag på marknad, och om TOLA ser det här smsa mig! <3 På fredag ska jag kanske få mitt knäskydd, (får se det). Men jag behöver dom nu. Sen igår hände en sak men orkar inte ta det nu... Och dte tog lite på mig, är lite jag? Vet inte. Men det kändes men jag står imot smärta jag! Det är match på lördag men jag vet inte hur jag ska göra, match eller avslutning med handbollen... Men vi får se vad jag väljer! Så nu ska jag äta en till glass!
Puss

//ELLEN


Kommentarer
ellen

snart kommer en nu tävling, kommentera! :D

2010-05-16 @ 21:28:46
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0