Liseberg, kanon!

Gårdagen var kanon i Göteborg! Kul som bara den! ;) Jag åkte uppskjutet för första gången, höll på att dö! Som tur vä hade  jag bra sällskap! Och vi kom dit vid tolv och åkte hem vi åtta, det var uppehåll till 5, sen börja det regna! Men det var nästan inga där, så det var bra! Jag,Hanna och Jennifer åkte Flumride 9 gånger i rad, och sjöng, alla trodde vi var sjuka!:D Och mitt sällskap somsagt bäst! Nu kommer lite bilder från i måndags då jag kolla på match med Sofie,Jonte,Basse och Robin Åberg!
////ellen
Och glömde skriva att när jag åkte ballder fick jag en movil i huvudet, den gick i 10000000miljoner
bitar, stackars den som tappa den!
Haha, puss.










Kommentarer
Jonnnnnnna

haha fjortisssssssssar! :D

men KUL VA DET ALLT! :d<3

2010-05-06 @ 19:26:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0