Mer än okej dag

Jahapp, tisdag igen.... Jag blir seriöst helt veckovild, det var nyss fredag? Memen, sluta klaga det är ju bara 15 dagar kvar till sommarlov! :D Jihooooooo, fast jag kommer sakna att gå i åttan, men nian låter big,big!  Men idag hade jag inge sång eller gitarr lektion för att lärarna höll på med niornas kabaré som har premiär imorgon!:) Det bli kul, så det började med engelska då min klass gör en egen sida om våran "stad". Jag,Pontus&Jerika skriver om frestelsen, en resturang, det är rätt kul, sedan så hade vi hemkunskap! :D Och det börjar bli rätt kul! Idag skulle vi göra fika till dom andra åttorna, och jag & Hanna gjorde muffins med hallon,jordgubbar och blåbär i! Tusan vad gott det var, nästa alla tog av våra MUFFINSAR! hihihi, coolt. Sista teoretiska lektionen var spanska, sen på idrotten så hade vi COP-TEST. Jag förbättra mig med 20 sekunder elller något, vilket betyder att jag är mlöjd, även fast det spörega *ler* Och jag sprang på 9 minuter & 9 sekunder! Claes-ola min idrottslärare var nöjd, han öjd= jag nöjd! Och imorgon så är jag ledig på morgonen för jag ska till tandläkaren i skövde, och hålla på med tänderna! Men det vet knappt vade det ska göra, åh! :@ Imorse åkte pappa dock till Afghanistan och kommer om ett (tag).. Kabaré imorgon!


FRÅGESTUND, SKRIV PÅ!
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0