SOMMAR

snacka om att det är sommar? :) Igår skrev jag inte för det var så himla fint väder att jag,Hugo och Måns cyklade till Mullsjön och fika, jättemysigt! Men när vi kom hem så blev det bara mer värme så jag solade, men det slutade med ett vatten krig mot mamma,hugo&måns! Hihih, kulkul... :D Och sen åkte vi till skövde för Joakim fyllde år, soligt hela dagen, sen på kvällen tog jag,Mamma,Måns och Hugo en promendad, sen satte jag mig vid teven och kolla på " remember the Titans". Och somvanligt somnar jag vid teven så jag kollade på den sista delen i morse,  och idag ska jag träna fotboll, för det 'r match på tisdag och onsdag! + att igår träffade jag john Norum och han signera min GITARR! ;) COOLT, JU! 17 days to sommarlov!
PUSS, HEJ!



Kommentarer
tola

Bara 17 :o :D<3

2010-05-23 @ 11:45:31
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
ellen

japp, kolla sommarlovet.se eller .nu! :D<33333333

2010-05-23 @ 13:42:27
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0