FEBER

Hejsan, jag har inte bloggat på länge för skolan tar mycket tid, handboll med! Och nu har jag feber,
och det är inte kul alls, antingen superkall och fryser ihjäl eller varmt som sjutton, jätte jobbigt.... :( Men
jag måste bli frisk, för jag ska till tandläkaren, men om jag blir sjuk till skolan, seplar det ingen roll... För vi har läsvecka, och det betyder att vi läser på alla lektioner utom dem praktiska, sen höstlov! Superskönt, och pappa är hemma för den delen med! Han kom i torsdags, och nu ska han vara hem i två veckor, ska sova lite nu...
puss, och hejs




Kommentarer
ebba :)

hejhej , har en frågestund på bloggen, kika gärna in och fråga något :)

kram ebba

2010-10-25 @ 19:09:58
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0