marknad??

Gooooooooooooooooooedkväll, just nu sitter jag här vid datorn och gör ingenting! I förmiddags så skulle jag
och Viktoria på marknad, men det var typ 12 stycken stånd, (tolka det hur du vill, haha)  som sålde typ snabb
mat eller mössor eller vantar, åhjojjo vilken marknad? Så vi gick hem och pratade lite om skolan, sen åkte hon hem och jag åt, pluggade spanska och matematik! Som var skönt efteråt att ha gjort, yes! ;) Sen åkte jag upp till bowling hallen och bowlade med mina bröder & deras kompis! Och mina bröder går på bowlingskola, och dom var nästan lika bra som, jag! Och dom är 5 och 8! Så snacka om talang! ? :D Hahah, när jag kom hem så tog jag och mamma fram våran kvällsmat, tro mig eller ej.....
Räkor med vitlöksbröd, smarrigt var ordet! Tack kära mamma♥ Nu har vi kollat lite på, här är ditt liv, och det är bra, :) Nu ska jag krypa ner i min säng och ladda för sista fotbollsmatchen för i år, mot Tidan imorgon! = k r o s s a! Så skriver om det imorgon, ska också ordna en blogg tävling snart, i promise. Har också bild brist så här kommer en gammal bild.
Puss&syns imorgon! :D




en gammal, och otrolig saknad bild, kan man säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0