rock the world

Sitter här och kollar på the secret life of american teenager, görrrrrrrrrbra ju! Ikväll fritidsgården, & pizzabullar vareeeeeeeeeja! :) Gott, och mysa med vännerna! Imorgon ingen match, den blev inställd så det står plugg för slanten!
Och ibland är jag så glad att jag har endel, t.ex. Min mamma, hon är bäst, hon kan allt även
om hon inte vill, så försöker hon iakllafall, hon kan göra min ledsna min till glad, & jag älskar henne!♥ & Pappa  ♥ med, min familj är bäst! Man måste tänka vilka man har ibland, & det gör jag nu!   Och snart ska jag ta en dusch, sen ska jag till Maria, innan gårn!
Ska också bestämma lite kläder, syns sen!
puss&hejs




snygga armband, i want!


Kommentarer
ellen

vilken tur att vi fick varandra då stumpan. Jag älskar dej också, och du kan få min gråa vardag till en ljus och solig sådan.Puss på dig prinsessan, du äger!

2010-09-25 @ 13:13:29
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/
mamma

hihi nu blev det tokigt , jag glömde att skriva mamma, du...puss igen. (fast du vet att jag inte är någon datatjosan)

2010-09-25 @ 13:14:13
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0