test, eller något tidsfördriv

ALLA TJEJER GÖR TESTET INNAN FEBRUARI ÄR SLUT!

OM DIG

Namn-  Stina Ellen-Michelle

Bor
- Sverige, höhö

 Syskon - 2

Ålder 8, 6

Född
- 18 december, världens bästa dag!

Ögonfärg
- Klarblå


Längd
- 1,70

Sko storlek -  38

Höger eller vänsterhänt - höger

Stjärntecken - Skytt, detklart! 

Hårfärg - blont

Födelseort
- Skövde/Lidköping

DAGENS..

Låt - I was born this way - Lady Gaga

Saknad
- Sommaren, vädret

Kläder
- jeans , t-shirt och en munktröja

Smink
- naturligt, sminkar mig typ inte ;d

Underkläder
-  bh&trosor

Mat
- hjerpar med brunsås och potatis ;)

Köp
- Inget än, hihheh

 Göra sen - Ta det lungt, tagga match!

Godis - Äter inte lös så, chips! :)

Pinsammaste
- dont remember

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - nej inte direkt

Tycker du om godis
- njaee, chips!

Hur många gånger i veckan äter du godis
- vet inte, har dragit ner på det..

Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Benen

Du ger mycket komplimanger till andra - gör jag ofta, tror jag ? ;)

Är du nöjd med ditt förnamn
- Ja, Ellen är jag

Du tycker att du själv är smart
- Ja, det tycker jag!

Vad är det sämsta hos dig
- dålig förlorare

Vad är det bästa hos dig
- konditionen

Har du bra självförtroende
-  Ja, det har jag

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för mycket. 

Du tycker om att vara med killar - jadå

Känner du dina grannar - ja, det gör jag väl?

Vad har du för färg på dina underkläder idag
- rosa, svart

Äger du några Björn Borg trosor
- Nej

Är du en Björn Borg-fjortis? -  haha nej ?

Gillar du skolan - ja, jag trivs i skolan och gillar de!

Har du någon gång skolkat
- nej

Spelar du något instrument - ja, gitarr

Vilka sporter/aktiviteter har du gått i
- Fotboll,Innebandy,Handboll, (Bowling) Och idrott i skolan.. Det jag gör nu :)

har du några tatueringar? nej, det har jag inte

Har du några piercningar - öronen, om de räknas

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - vet inte , räknar inte.

Tycker du om djur - ja


BRUKAR DU...

Sova - ja

Ta mediciner du inte borde ta - nej

Röka - nej, det sämsta man kan göra!

Snusa - nej, blä?

Skada dig
- Inte med flit såklart!

Klä dig i svart
- ja

Hata folk - ytterst sällan, men de kan hända

Lita på folk
- nja, inte så värst! Men det finns såklart några jag litar på

Drömma mardrömmar - ibland

Gå i skolan - ja, det gör jag ! :)

Gå i kyrkan - Är konfirmationsledare så yesyes!

Vilja dö - nej, dte vill jag inte


NÄR...

Åt du senast - 13:18

Läste du ut en bok senast
-  längesen var det

Köpte du något senast -  inget...  :p
Sjöng du senast -  nu? :D

Klagade du senast - matten, i skolan (h)


HAR DU...

Någon annan psykisk sjukdom
- nej, det har jag inte 

Skadat någon -  japp

Färgat håret - nej, gillar mitt blonda hår (y)

Några piercnings - i öronen. 

Några tatueringar - nej

Egen dator - yes (typ) :)

Gjort bort dig rejält -  ja , vem har inte ?


ÄR DU...

Snäll - hoppas jag

Söt - hm, får du avgöra ;)

Lång -  har blivit det nu...

Kort - nej

Klantig - självklart

Tönt - mycket, ibland :)

Tjock - nej, det är jag inte :P

smal
- det kallas vältränad! xD

Romantisk - fråga inte mig. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0