Andra Januari

♥ Känns somd et gåt väldigt fort nu, jag menar det var nyss slutet av November? :) Idag är det planer på att åka och bada i min familj. (intesäkert). Sedan efteråt ska jag vara med Julia, och kolla på film eller spela spel.. Men det får vi också se..Hur det blir. Och jag hade tänkt att ta lite nya bilder, för jag måste lägga ut lite nya känner jag;) Hahahah, och snart kommer det veckansblogg eller bildtävling, har inte bestämt mig än

Men nu ska jag ta på mig och äta frukost ♥

PUSS



Kommentarer
Marjorie Diaz S.

jag har inte haft tid att läsa bloggar, så jag ber om ursäkt! (a)



det har gått fort :( gott nytt år och god jul föresten ;D



kraam!

2011-01-02 @ 18:42:32
URL: http://diiiiaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0