change's are not everything ♥

God morgon? nej just det, klockan närmar sig snart två.. Bloggade inte igår för då hade jag med handbollslagetHarry Potter maraton, det varväldigt mysigt. Vi spenderade dagen hos Julia i tolv timmar! Så när jag kom hem var jag rätt trött♥ Vi hann bara kolla på 4 stycken,men ändå! Vi skrattade, lagade tacos till middag, hanlade & gjorde varma mackor och skrattade åt all pinsamt vi har gjort, det var skoj. Jag och Malin  hade väldigt kul på lsutet alltså, vi kastade pantflaskor i Julia's huvud när hon smsa eller kollade på tv'en, sen har jag en video jag tog igår kväll!När Linnea och Malin sjunger & spelar luftgitarr, hahaha! Så roligt FÖÖÖÖÖR dom är seriösa!;) Hihi, tack för dagen! Verkligen mysigt ♥



Kommentarer
ayla

<3

2011-01-07 @ 08:06:24
URL: http://idaelfs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0