~ ellen likes the webcam ~







Oh yeah, vanlig söndag med engelska&biologi plugg... Nothing else! Annars spelat bowling match och slappat! Vilket
också är skönt ibland, och på matte provet blev det 19/20.. Inte illapinkat ;) Ska snart göra ombloggen med, något
som är likt mig, får se vad det blir. Och imorgon är det skola, träna bowling och innebandyträning, vilket är kul! Sen
spelar ju Sverige handboll imorgon mot Sydkorea! Får be pappa&mamma berätta vad det blev? Jag måste ju få veta det, hihihi :') Resten av veckan ska jag träna handboll, mer innebandy,plugg, fotbollsmöte och handbolls match på fredag mot HK COUNTRY,eftersom det inte gick bra i gårdagens match måste vi tagga till, för matchen blev 17-7 till Jävla fucking Skövde. HAHAHAH! Så idiotiskt att förlora mot dom, nu kollar jag på prinsessans dagbok ett, så ha en fortsatt trevlig söndag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0