första dagen på året

Första dagen på året,  haha! Vilken seg dag... Och eftersom om man inte är på humör, blir det inte lätt. Kan ju säga att min nyår blev ändå okej, för om man umgås med dom som man älskar och dem som betyder mest i ens liv, då funkar det ♥
Imorgon ska jag va med kompis, sedan blir det sista veckan på lovet, som känns skönt! För jag vill verkligen få ut mig massa inom mina tankar, så skolan är bästa platsen. Där kan man uttrycka sig väl, det behövs nu. Den sista veckan ska jag träna fotboll, fotbollscup och handboll. Men även tacomys och harrypotter maraton, med handbollsflickorna. Hihi, det blir mysigt, men ska också plugga matematik eftersom jag har prov direkt efter lovet. :)
Och jag tackar min familj, för dem är bäst.
Mamma jag älskar dig
Hugo jag älskar dig
Pappa jag älskar dig
Måns jag älskar dig
Kissen jag älskar dig.



♥ Nu, nu smäller det!
Passa er, som känner er träffade!
Ellen är påhugget, tjo!

syns!

he


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0