pluggdag, innebandy wohohoh

Har precis kollat på biologin och matten! Sista dagen på lovet, och det är skola imorgon. Jag längtar faktiskt, eller faktiskt. Det brukar jagf göra:) Ikväll är det innebandy träning också, då får jag inviga min fina julklapp! Min nya salming klubba,heheh gött! Också har mina syskon bowling träning också som jag ska kolla på, trorjag. Egentligen finns det inte så mycket att skriva om, men jag ska lägga ut bilderpå mina julkappar, ehhe... Lite sent jag vet.Men ändå, det är väl aldrig för sent? ;) Ska också påbörja en tävling sen, så då får ni anmäla er tycker jag allt!
Bild tävling, eller veckans blogg. Men det får jag klura ut medans jag äter sen! Hoppas ni alla har haft ett super lov, mitt kunde väl inte bli dåligare? nu ska jag börja på ny kula... Jag och mamma har varit utan godis i 10 dagar nu, hihi :)

Puss ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0