Veckans, månadens årets blogg!

Paulina Paow Danielsson

Innan detta år, hade jag knappt någon aning om vem den flicka var... Kanke något inlägg på Kissies blogg att hon var helt korkad, men inget mer. Tills detta år började, så fick jag ett inlägg på min blogg där det stod:

Vilken kändisbloggare gillar du? "amir,kissie,paow,dessie,foki eller bloninbella ?
Jaaaaaa vad ska man svara om man inte vet vem Paow är?
Så jag började läsa hennes blogg, och sen så blev det en vana.. Att gå in på ' facebook, bdb, bloggen och ah paow's blogg! :) Jag tror jaf aldrig skrattat så mysket till en text, hon skriver så mycket im allt, kul osm händer i hennes närhet, hur hennes snygga pojkvän beter sig. Helt sjukt kul, och det var synd att hon inte fick göra så mycket på fångarna på fortet, hon kan ju om hon vill! Jag tycker verkligen ni ska kika in på hennes blogg, för Kissie och Foki ska passa sig! Paulina är sexton, snart sjutton år! Och ah... Kissie vet man inte riktigt med gammal nog ;) Hon har verkligen slagit igenom, så om ni har dåligt sjäkvförtroende om vad ni ska skriva, tänk efter på paows blogg, då hittar ni nog en löösning. Hennes blogg handlar om vardag,träning,kärlek & helt enkelt om hennes fantastiska blogg! Och hennes resor, upptäckter.. Att hon hinner med allting liksom? Det kan man undra ibland, hennes klädstil ska vi helelr inte tala om.. Fin, käck och exlusive. INTE för mycket, utan lite smycken, inget som ser fejk ut som kanske på andra bloggare... ^^nämner inga namm^^ Hon nämnner också att hon kan också göra fel, som vilken människa som helst. Hon säger inte att hon är perfekt. Men eftersom hon inte gör det blir hon en helt annan bloggare.. Och jag skulle kunna skriva hela natten om henne, hehe! Hennes vänner skriver hon med om, lite kul... Hihih, bara jag tänker på det. Och hon är väl inte så stor, rätt liten brunett med drömmar som alla andra, så om du inte vet vem Paulina Paow Danielssonn är så ska du gå in på hennes blogg nu, och kritik. Det kan hon ta


Så vilken är din favorit bloggare?


Kissie  Foki  Paow

?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0